Un xiquet de 14 anys perd la vida en bolcar un remolc a Benifallim
La Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir els fets i determinar les possibles responsabilitats.
Un xiquet de 14 anys ha mort i dos més de 13 han patit ferides de caràcter lleu en bolcar un remolc en un campament del municipi de Benifallim (Alcoià). El cos de la víctima mortal, un jove d'Oliva, es troba a l'Institut de Medicina Legal d'Alacant, on li practicaran l'autòpsia.
L'accident es va produir divendres a la vesprada quan els menors, que passaven el pont en un campament de colònies de Benifallim, feien un recorregut remolcats per un tot terreny en un camp de futbol i el remolc que els transportava va bolcar en agafar una revolta.
Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, l'avís es va rebre al voltant de les 19:23 hores de divendres. Els serveis d'atenció sanitària traslladaren els dos ferits a l'Hospital Sant Joan d'Alacant però no van poder res per l'altre xic.
Fonts de la subdelegació del govern d'Alacant han indicat que un dels menors ferits s'ha trencat el nas i l'altre la clavícula i una costella. Tot l'alumnat del campament, propietat d'una organització juvenil de caire religiós anomenada La Forja, ha sigut evacuat aquest dissabte de matí. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir els fets i determinar les possibles responsabilitats.
Més llegit
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa