Un tren atropella una persona a Alfafar
Sembla que la víctima hauria envaït sobtadament la via en un punt d'accés no autoritzat per un descuit
Una persona ha mort després de ser atropellada per un tren a l'estació d'Alfafar-Benetússer, a València, segons han informat fonts de Renfe i del 112 Comunitat Valenciana.
L'incident s'ha registrat aquest matí, al voltant de les 7:20 hores, quan un tren ha atropellat una persona que envaïa la via. Segons ha informat Renfe, la persona que ha perdut la vida hauria envaït sobtadament la via en un punt d'accés no autoritzat sembla que per un descuit.
A conseqüència del sinistre, ha quedat inicialment interrompuda la circulació ferroviària en les dos vies, en la C1 i C2 entre València Nord i Alfafar-Benetússer, i s'han ocasionat retencions.
Des de les 7:50 hores s'ha restablit la circulació dels trens de les línies C-1 València-Gandia i en la C-2 València-Moixent per una sola via. El servei registra retards de 30-40 minuts de mitjana.
Més llegit
-
La Generalitat trasllada a la UE la preocupació per l'impacte de la retallada de drets d'emissió en el sector ceràmic
-
Dimecres ennuvolat i amb temperatures a la baixa
-
Iberdrola invertix 252 milions en dos plantes fotovoltaiques a la Comunitat Valenciana
-
Els contribuents valencians donen quatre milions més que l’any passat a l’Església a través de la renda
-
Un accident amb set vehicles implicats i huit ferits obliga a tallar l’A-7 a Castalla
-
Un jutjat considera il·legal la prohibició d’una promotora valenciana d’entrar menjar de fora a un festival de Madrid