Un QR servirà per a viatjar en les línies de MetroBus de València a partir del 31 de maig
Mitjançant l’aplicació E-Mobil-ity es podrà fer el pagament del bitllet senzill de forma més segura i respectuosa amb el medi ambient
Dilluns que ve es posa en marxa el nou projecte de la Conselleria de Política, Obres Públiques i Mobilitat amb el qual es planteja una alternativa als valencians i valencianes per a la compra de bitllets senzills en les línies de MetroBus. Aquesta nova forma de pagament es durà a terme a partir de l’aplicació E-Mobil-ity i servirà per a viatjar des de qualsevol lloc de València fins al destí desitjat dins de l’àrea metropolitana.
En el cas del MetroBus, la implantació del QR s’iniciarà amb la compra dels bitllets senzills que hauran d’ensenyar-se al conductor o conductora, i es preveu tant l’augment en el nombre de línies entre municipis de l’àrea metropolitana valenciana com la instal·lació de validadores per a la lectura de bitllets o la integració d’aquest mètode de pagament també per al bo 10, tot amb la motivació de donar facilitats cada volta més acords amb les noves formes de consum i sostenibilitat.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part