Un Policia Nacional toca el piano per a tranquil·litzar una dona després d'un robatori
Després d'este moment d'atenció, en agraïment la dona els ha escrit un poema
Un policia nacional s'ha fet viral en les xarxes socials este cap de setmana, per un vídeo on se'l veu tocar el piano a una dona major. Esta veïna acabava de sofrir un intent de robatori al seu domicili de València. El policia, César Raro, va acudir a l'habitatge amb el seu company, Jorge González, per atendre a la dona.
Amb nocions de música i gran amant del piano, César no va dubtar ni un moment i li va fer un xicotet recital. Jorge el va gravar. Un parell d'acords van ser prou per a tranquil·litzar esta veïna de 84 anys, que estava molt nerviosa i alterada després del succés.
Després d'este moment d'atenció, en agraïment els ha escrit un poema. Art que s'agraeix amb més art. Segons han explicat els dos agents a À Punt, és la primera vegada que fan una intervenció com esta, però des d'ara buscaran sempre si hi ha prop un piano.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa
-
Un jove palestí que va viure a València demana ajuda perquè l’evacuen de Gaza