Un nou servei d’autobús reforça la línia 1 de Metrovalencia des d’este dimarts
Connecta Castelló (Ribera) amb Alginet, l'Alcúdia, Benimodo, Carlet, Massalavés i Alberic
La Generalitat posa en marxa este dimarts 10 de desembre una nova línia d'autobús que connecta Castelló amb Alginet, l'Alcúdia, Benimodo, Carlet, Massalavés i Alberic.
La nova línia, que no arriba fins a València, permetrà als usuaris desplaçar-se entre els diferents municipis de la Ribera Alta i té les següents parades:
- Castelló, Institut
- Alberic, avinguda Ribera Alta, 7
- Massalavés, Camí Reial
- L'Alcúdia, avinguda Carlet, 5
- Benimodo, estació de metro
- Carlet, carrer de l'Enginyer Balaguer, 128
- Alginet, carrer d'Higinio Noja (enfront del bar Luis)
Este nou servei intermunicipal se suma a les quatre línies ja existents que operen a la Ribera Alta, en substitució de Metrovalència, i consolida així un total de cinc rutes que faciliten la mobilitat a la comarca:
- Picassent-Alcàsser-Silla-València
- Alginet-València
- Carlet-Benimodo-l'Alcúdia-València
- Alberic-Massalavés-València.
Totes garanteixen parades en punts de València, com el carrer de l'Actor Antonio Ferrandis - Font de Sant Lluís i l'avinguda d'Ausiàs March - Dr. Waksman, assegurant la connexió amb l'EMT.
Amb esta nova ruta, des d’este dimarts hi ha en servei de 14 rutes d'autobús disponibles: a més de les procedents de la Ribera, quatre que connecten Llíria amb Paterna, incloent-hi les parades de Llíria-Benaguasil, Llíria-València, l'Eliana-València i la Canyada Paterna, i quatre rutes en la línia Torrent Av.-València, que abasten Paiporta-València, Picanya-València, Torrent-València i Torrent-Picanya-Paiporta.
Així mateix, s’ha ampliat el servei de la línia Catarroja-Torrent, que ja està en funcionament, incorporant des d'este dilluns dues noves parades a Albal, una en l’institut i l’altra en el carrer del Molí Cremat, enfront del número 2.
La Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori recomana als usuaris consultar els horaris i possibles modificacions en els trajectes a través de les pàgines web de l'Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV), de Metrovalencia i de la mateixa conselleria.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
Llamps, pluja intensa, esclafits humits i granís sorprenen l'interior de la Comunitat Valenciana
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2025 | Línia de fons
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
17.06.2025 | Laura Sánchez, CEEI València
-
17.06.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
16.06.2025 | “El fil d’Irene” Les dones prerafaelistes invisibilitzades, però no invisibles