Un mort i un ferit en un accident a l’A-7 a l'altura de Picassent
Dos camions han atropellat dues persones que estaven a la vora de la carretera
Una persona ha mort i una més ha resultat ferida de gravetat en un accident en el quilòmetre 249 de l’A-7 a l’altura de Picassent (Horta Sud). Dos camions han atropellat dues persones que estaven fora d’una furgoneta que havia parat al voral de la carretera.
El Consorci Provincial de Bombers de València ha rebut un avís de l’accident cap a les 15:50 hores i ha desplaçat una dotació del parc de Silla i una altra del de Torrent al lloc dels fets, perquè intervingueren en l’accident.
També han acudit una unitat del servei d'atenció mèdica d'urgència (SAMU) i una unitat de suport vital bàsic (SVB). Els serveis mèdics han confirmat la defunció d'un home de 51 anys, i n'han atés un altre, de 57, al que han traslladat a l'Hospital La Fe de València per politraumatisme després d'estabilitzar-lo.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina