Un mort i un ferit greu en ser atropellats a València durant una persecució policial
Les dues persones que viatjaven en el vehicle que fugia de la Policia Nacional estan detingudes.
Un home ha mort i un altre ha resultat ferit greu a València després de ser atropellats aquest dilluns per un vehicle que fugia de la Policia Nacional i en el qual viatjaven dues persones que ja han sigut detingudes, segons han informat fonts del cos policial.
Una patrulla policial es disposava a detindre un cotxe per la zona de la Malva-rosa però els conductors del vehicle, d'alta gamma, han emprés una fugida en la qual han atropellat dos vianants que passaven per la vorera. Una vegada que els conductors han baixat del cotxe, la persecució ha continuat a peu fins que els agents han aconseguit detindre’ls.
De moment, no s'han concretat els motius de la fugida i si tenien antecedents. Fins a la zona s'han traslladat unitats antidisturbis del Cos Nacional de Policia per a evitar possibles altercats.
Més llegit
-
Les cavalcades dels Reis d'Orient omplin els carrers d'il·lusió, a pesar de la borrasca Francis
-
Trump descarta les eleccions a Veneçuela a curt termini
-
Nicolás Maduro es declara no culpable a Nova York dels càrrecs de narcoterrorisme
-
El bar incendiat als Alps suïssos no havia passat cap control en els últims cinc anys
-
La Policia conclou que l'home trobat a l'octubre en un contenidor de Castelló va morir de manera accidental
-
Espanya critica l’operació dels EUA a Veneçuela i s'obri una nova fractura política