Un mort i un ferit en la col·lisió d'un autobús amb un camió a l'A3 a Riba-roja
El sinistre ha causat cinc quilòmetres de retenció en la via, de la qual només hi ha obert un carril en sentit cap a València
Un home de 61 anys ha mort i un altre de 44 ha resultat ferit en la col·lisió entre un autobús i un camió en l'autovia A-3, al terme de Riba-roja (Camp de Túria). L'accident, que ha tingut lloc a les huit de matí en el quilòmetre 337 de la via, per causes encara no precisades, ha causat cinc quilòmetres de retenció des de primera hora del matí. Ara mateix només està obert un carril, l'esquerre, dels tres de la carretera en sentit cap a València.
El CICU ha mobilitzat una unitat del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) que ha fet diverses maniobres de reanimació sense èxit a la víctima mortal. A l'home ferit l'han atés d'un esquinç cervical i després l'han traslladat a l'Hospital de Manises.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
MAPA | Consulta el preu de la gasolina en la teua localitat a la Comunitat Valenciana
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies