Un mort i dos ferits en un accident entre dos vehicles a la CV-83 a Monòver
Un helicòpter ha traslladat els ferits, tots dos amb politraumatisme i fractures, als hospitals del Vinalopó i d’Elda
Un home ha mort i altres dos persones han resultat ferides en un accident entre dos vehicles registrat este dimecres a la carretera de la CV-83, a l'altura de Monòver (Vinalopó Mitjà), segons fonts del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).
El centre ha rebut al voltant de les 15:20 hores l'avís d'este succés, ocorregut al quilòmetre 6 d'eixa xarxa viària. A conseqüència del contratemps ha mort un home d'entre 35 i 40 anys i han resultat ferits una dona de 53 anys i un home de 60, tots dos amb politraumatisme i fractures.
L'helicòpter del SESCV ha traslladat a la dona a l'Hospital del Vinalopó i una unitat del SAMU s'ha emportat l'home a l'Hospital d'Elda.
Més llegit
-
La família dels desapareguts a Indonèsia demana que es mantinga activa la recerca
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "La probabilitat de trobar-los vius és poca"
-
La recerca dels desapareguts a Indonèsia només localitza restes del vaixell i dilluns s’ampliarà l’àrea
-
Els rius d'Albaida i Magre superen el llindar groc al pas per Manuel i Guadassuar, respectivament
-
Nova York i estats veïns es desperten coberts de blanc per la primera gran tempesta hivernal
-
El València Basket afina la punteria per a superar l'Andorra (84-79)