Un menor fereix tres professors i dos companys a Jerez de la Frontera
L'atac s'ha produït a l'Institut d'Educació Secundària Elena García Armada a primera hora del matí
Un menor ha ferit a primera hora del matí d'aquest dijous tres professors i altres dos alumnes amb una arma blanca en una agressió que ha protagonitzat a l'Institut d'Educació Secundària (IES) Elena García Armada a Jerez de la Frontera (Cadis).
Segons han indicat fonts policials, els fets s'han produït al voltant de les 08:25 hores, l'han detingut i ha sigut traslladat a la Comissaria. El menor és alumne del centre i estava armat amb dos ganivets. Com que és major de 14 anys ja li és imputable un delicte d'agressió.
La Policia ha insistit que la situació està controlada, ha enviat un missatge de tranquil·litat i ha informat que la resta dels alumnes han sigut portats al pati del col·legi.
Els ferits estan sent tractats en diferents centres mèdics de les ferides de diversa consideració produïdes. Per part seua, el menor està ingressat en els calabossos de la Comissaria. Fins al moment es desconeixen els motius de l'agressió.
Més llegit
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
-
Un accident en el 'bypass' de l'A-7 causa 10 km de retenció entre Manises i Bétera
-
La bombona de butà baixa un 5% i se situa en 16,27 euros
-
L’exposició "El eco de los pasos" reflexiona sobre com parlen de nosaltres les sabates
-
El govern espanyol destinarà 1.240 milions a reforçar la capacitat de resposta de les zones afectades per la dana
-
À Punt estrena esta vesprada el programa ‘NTC Comarques’