Un menor fereix tres professors i dos companys a Jerez de la Frontera
L'atac s'ha produït a l'Institut d'Educació Secundària Elena García Armada a primera hora del matí
Un menor ha ferit a primera hora del matí d'aquest dijous tres professors i altres dos alumnes amb una arma blanca en una agressió que ha protagonitzat a l'Institut d'Educació Secundària (IES) Elena García Armada a Jerez de la Frontera (Cadis).
Segons han indicat fonts policials, els fets s'han produït al voltant de les 08:25 hores, l'han detingut i ha sigut traslladat a la Comissaria. El menor és alumne del centre i estava armat amb dos ganivets. Com que és major de 14 anys ja li és imputable un delicte d'agressió.
La Policia ha insistit que la situació està controlada, ha enviat un missatge de tranquil·litat i ha informat que la resta dels alumnes han sigut portats al pati del col·legi.
Els ferits estan sent tractats en diferents centres mèdics de les ferides de diversa consideració produïdes. Per part seua, el menor està ingressat en els calabossos de la Comissaria. Fins al moment es desconeixen els motius de l'agressió.
Més llegit
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
El govern i sindicats negocien este dilluns la jornada de 35 hores en l’administració de l’Estat
-
La Guàrdia Civil rescata un centenar de persones en una operació contra el tràfic d'éssers humans a Nules
-
L’escalada de míssils entre l’Iran i Israel manté la pressió al golf Pèrsic i dispara el petroli
-
Carolina Perales (al·lergòloga): "Les al·lèrgies ja no són només de primavera i afecten més del 20% de la població"
-
El sector aeroespacial valencià creix un 48% en una dècada i busca consolidar-se amb un nou pla