Un jutjat de Massamagrell tanca durant una setmana perquè s'ha quedat sense personal
Des de l'associació Francisco de Vitoria critiquen que Justícia estava avisada de la situació “però no ha fet res per a evitar-ho”.
El jutjat mixt número 4 de Massamagrell estarà tancat almenys durant una setmana perquè se n'han anat set treballadors, cosa que ha obligat a suspendre alguns judicis i declaracions.
Així ho ha denunciat en un comunicat l'associació Francisco de Vitoria, que assegura que la Conselleria de Justícia "estava avisada des de fa un mes, però no ha fet res per a evitar aquesta situació mentre s'incorporen els nous funcionaris, que podrien tardar fins a 20 dies a fer-ho".
Segons l'entitat, el jutjat ha hagut de tancar aquest dimarts després que es quedaren sols el magistrat titular i el lletrat de l'administració de Justícia. Aquesta situació s'ha produït per la marxa de la resta de treballadors, que es trobaven exercint les seues funcions de manera interina o en comissió de servei.
El magistrat titular del jutjat, Pablo Luján, s’ha vist en l'obligació de suspendre quatre judicis fixats per a aquesta setmana i una desena de declaracions previstes per a la setmana que ve.
Més llegit
-
Mazón compareix a les 9 hores per a aclarir el seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Quines són les opcions de Mazón? El futur polític del cap del Consell
-
Dia clau en la investigació de la dana: Maribel Vilaplana declara hui com a testimoni davant de la jutgessa Ruiz Tobarra
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Polèmica a Bellreguard per un presumpte cas de sobrecostos en la compra de productes de neteja i asfalt