Un jove d’Alacant en la llista Forbes d’emprenedors menors de 30 anys
L’empresa de recanvis de patinets elèctrics de Germán Agulló factura més d’un milió d’euros i dona treball a més de 20 persones
Germán Agulló és un jove alacantí de 21 anys que ha aconseguit fer-se un lloc a la llista Forbes d’emprenedors menors de 30 anys.
El magazín, referent en el món de les finances, ha premiat Agulló per posar en marxa GDV Mobility una innovadora empresa que distribueix recanvis i accessoris per a patinets elèctrics.
“Em cridaren d’un número molt llarg per a dir-me que havia sigut seleccionat” ha explicat a À Punt NTC nit aquest jove emprenedor que, juntament amb dos socis, va veure la falta de recanvis per a patinets amb la crisi de subministraments i va saber aprofitar-la per a crear una empresa d’èxit.
En només un any, han assolit vendre a tot Espanya i a cinc països més, entre ells, França, Alemanya i Portugal, conta Agulló, que ja factura més d’un milió d’euros i dona treball a més de 20 persones.
La seua plataforma digital, amb seu a Alacant, és una empresa innovadora que busca el consum intel·ligent i que ha evitat que molts patinets vagen a l’abocador subministrant els recanvis necessaris per a reparar-los.
Més llegit
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana