Estabilitzat l'incendi de vegetació declarat dissabte a Castelló de Rugat
S’investiga si el foc, que ha obligat a desallotjar diverses persones, ha sigut intencionat
A les 10 del matí d'aquest diumenge, el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha donat per estabilitzat l'incendi de vegetació que es va declarar aquest dissabte al voltant de les 6 de la matinada a Castelló del Rugat (Vall d'Albaida). Cinc brigades forestals del Consorci Provincial de Bombers de i altres dos unitats dels Bombers Forestals de la Generalitat continuen treballant en les tasques d'extinció.
El foc s'ha iniciat en un canyar pròxim al quilòmetre 15 de la CV-60. S'investiga si l'incendi és intencionat.
A causa de la proximitat de diversos habitatges a la zona afectada, dissabte s'han desallotjat diverses persones de manera preventiva. En les tasques d'extinció han treballat tres mitjans aeris, tres dotacions i tres brigades forestals del Consorci Provincial de Bombers de València; dues unitats de Bombers Forestals de la Generalitat; dues autobombes, i un agent mediambiental.
Tot i que el foc no està controlat, està rodejat de camps de cultiu que actuen com una mena de "tallafoc natural". Els bombers han tallat un ramal de l'incendi que podria haver arribat a massa forestal i treballaran tota la nit per a evitar que les flames s'escampen.
Més llegit
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura