Un incendi obliga a desallotjar dos immobles en ple centre de Dénia
Les flames s'han iniciat en un aparell d'aire condicionat de l'àtic d'una finca situada al carrer del Marques de Campos.
El veïnat d'un edifici del nucli urbà de Dénia ha sigut desallotjat a causa d'un virulent incendi declarat cap a les 12:15 h de hui. Les flames han començat en un aparell d'aire condicionat de l'àtic d'una finca situada al carrer del Marqués de Campos. En principi, no hi ha hagut danys personals.
Uns 16 bombers del parc de Dénia i de Benissa treballen en l'incendi amb el suport d'efectius que estaven fora de servei i que s'han incorporat a les tasques d'extinció. En aquests moments el foc està controlat.
El foc s'ha estés ràpidament als edificis del costat per unes planxes externes de protecció que té l'edifici. Els bombers han hagut de desallotjar els veïns dels dos immobles que en aquests moments esperen al carrer fins que els equips d’extinció apaguen totalment el foc.
Més llegit
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
Mor Batiste Martí, el primer valencià que es vacunà contra la covid
-
L’aeroport d’Alacant lidera a Espanya l’augment de passatgers internacionals en agost amb un 10% més
-
Cartagena-Hèrcules per À Punt