Un incendi forestal al Perelló, al Baix Ebre, crema 200 hectàrees
El foc ha obligat a evacuar preventivament 18 persones i han tallat totalment al trànsit la carretera TV-3022.
Un incendi declarat aquest dilluns al Perelló (Baix Ebre, Catalunya) ha arrasat 200 hectàrees de vegetació. El foc ha obligat a evacuar preventivament 32 persones i han tallat totalment al trànsit la carretera TV-3022.
El cap d'operatiu de Bombers de la Generalitat, Jordi Solà, ha dit que el foc, declarat poc abans de les 12:00 hores i afavorit pel vent, està actiu i que s'esforcen a controlar-lo en les pròximes hores.
Fins ara treballen 60 mitjans terrestres i nou mitjans aeris, entre els quals hi ha dos hidroavions del Govern d’Espanya.
Segons els agents rurals, la causa de l'incendi ha estat la crema de restes agrícoles de poda d’olivera sense mesures de prevenció.
Més llegit
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa