Estabilitzen l'incendi forestal declarat a Barxeta
L'evolució de les labors d'extinció és favorable després que diversos mitjans aeris hagen intervingut per a contindre l'avanç de les flames
Diverses dotacions de bombers i dos mitjans aeris han treballat durant el matí per contindre les flames d’un incendi forestal declarat al terme de Barxeta pocs minuts després de les 11:00 h que ha quedat estabilitzat minuts després de les 16:00 hores.
Tot i que l’avanç de les flames ha portat el Centre de Coordinació d'Emergències a decretar la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals, pel risc que comportava el foc no sols per a la zona forestal, sinó per la possible afecció a la població i els béns immobles, a les 14:00 hores Emergències ha comunicat que es retiraven els mitjans aeris, atesa l'evolució favorable.
A penes quatre dies després de declarar-se com a extingit l'incendi que va arrasar 670 hectàrees al terme de Tàrbena, a la Marina Baixa, de nou les flames han amenaçat les muntanyes de Barxeta.
Més llegit
-
Quaranta detinguts i un menor denunciat per violació en la nit de Sant Joan a València, amb 75.000 persones a les platges
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
L'onada de calor deixa màximes de 39,6 °C a Anna i la segona nit de Sant Joan més càlida de la sèrie històrica
-
La UDEF assenyala que Zapatero va cobrar 200.000 euros per mediar amb el govern de Bolívia a favor d'una empresa
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu
Més vist
-
23.06.2026 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Hermanos Ferrández
-
24.06.2026 | Cantem! | Pedreguer vs. Piles
-
24.06.2026 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Alto Palancia
-
23.06.2026 | Cantem! |Pedreguer vs. Piles
-
23.06.2026 | Informatiu nit
-
23.06.2026 | NTC llengua de signes migdia