Un home mata el seu oncle en una baralla familiar al barri d’Aiora, a València
La víctima ha telefonat al 112 i s’ha entregat voluntàriament a la Policia
Un home de 23 anys ha degollat el seu oncle després d’una baralla familiar en un habitatge al barri d'Aiora de València, segons han confirmat fonts de la investigació a À Punt NTC.
A hores d’ara s’investiguen els motius del crim. Tal com avança el diari Levante-EMV, la víctima hauria agafat un ganivet amb la intenció de matar son pare (l’avi del detingut) però, per a defensar-lo, el jove s'ha interposat, li ha arrabassat l'arma, ha forcejat i ha acabat ferint el seu oncle amb el ganivet al coll.
El mateix detingut ha sigut qui ha telefonat al 112 demanant ajuda i s’ha entregat voluntàriament a la Policia. Al lloc s'han desplaçat una unitat del SAMU i la Policia Local i Nacional.
Més llegit
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Francisco Salazar s'aparta de la direcció del PSOE després que diverses dones l'acusen d'assetjament
-
Mor un home a l'hospital després de patir una agressió a Paterna