Un home fereix a ganivetades la dona a Valladolid i després se suïcida
L’agressió ha tingut lloc en la vivenda que compartien i on es trobaven els dos fills de dos anys de la parella.
Un home de 48 anys ha agredit amb una arma blanca la seua dona, de 39 anys, en una vivenda del barri de Parquesol, a Valladolid. L’agressor ha mort en el lloc dels fets després d’autolesionar-se amb el ganivet mateix, i la víctima ha resultat amb ferides lleus.
El succés ha tingut lloc vora les tres i mitja de la matinada, quan una telefonada al 016, el telèfon habilitat per a les dones maltractades, ha alertat al centre d’emergències 112 d’una agressió a l’interior d’un habitatge. En el lloc dels fets, el personal de sanitat ha confirmat la mort de l’home, i ha traslladat la dona a l’hospital.
Els fills de la parella, dos xiquets de tres anys, es trobaven en el domicili en el moment de l’agressió. La dona ha necessitat atenció psicològica i ja ha sigut donada d’alta després que la curaren de ferides superficials en el coll.
La Policia investiga els fet que, segons les primeres investigacions, podria estar motivats per una baralla conjugal.
El 016 atén totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 51 idiomes. La telefonada no deixa rastre en la factura, encara que cal esborrar-la del registre de trucades del telèfon mòbil. Els menors també poden dirigir-se al telèfon de la Fundació Anar, 900 20 20 10, i les persones que siguen testimonis d’alguna agressió han de telefonar al 112.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Un home mor al balcó de sa casa per l'impacte d'una bala perduda al barri de les Carolines d'Alacant
-
Morrissey suspén el concert de València per culpa del "soroll" de les Falles, que li impedix dormir
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Juan Luis Gandia serà el nou rector de la Universitat de València