Un home de 42 anys mor en un accident laboral a Fontcalent
És la segona víctima mortal en menys de 24 hores a les comarques d'Alacant.
La jornada de dimarts s'ha convertit en un dia negre a les comarques d'Alacant, ja que dos homes han perdut la vida en dos accidents laborals.
Un home de 42 anys ha mort en quedar atrapat per una màquina pesada en una pedrera de la partida de Fontcalent, a Alacant. Com ha indicat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU), a l'arribada de les ambulàncies la víctima de l'accident estava en parada cardiorespiratòria i, encara que l'equip mèdic ha fet durant més de mitja hora una reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres de recuperació, no hi ha hagut resposta.
A primeres hores del matí hi ha hagut un altre accident laboral mortal per la caiguda d'un treballador de 50 anys des de sis metres d'altura a Alcosser de Planes, a la comarca del Comtat. El sinistre ha passat mentre l'home treballava a la teulada d'una empresa tèxtil.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
Manifestacions a València, Alacant i altres municipis valencians demanen l'embargament integral d'armes a Israel i una ruptura total de relacions i sancions
-
Controlat l'incendi industrial a Albuixec
-
Emergències desconfina Albuixec i desactiva la situació 0 del PETCV
-
Mor un motorista de 51 anys a València després de xocar contra una furgoneta