Un ferri embarranca en un illot entre Eivissa i Formentera i deixa 25 ferits
Un xiquet de 10 anys està greu i ha hagut de ser evacuat en helicòpter a l'Hospital de Son Espases de Palma
El ferri San Gwann de la naviliera FRS, que feia la ruta entre Formentera i Eivissa, ha encallat aquest dissabte a la nit als illots des Malvins, prop del port de la capital balear.
En l'embarcació viatjaven 35 passatgers i 12 tripulants i 25 persones han resultat ferides. Dos passatgers es troben en estat greu, un dels quals és un xiquet de 10 anys que ha sigut ingressat a l'UCI de l'Hospital de Son Espases de Palma
Nou dels passatgers han sigut evacuats en helicòpter i la resta en embarcacions. En les tasques de trasllat han participat Salvament Marítim, la Guàrdia Civil, el 061 i la Policia Portuària d'Eivissa.
Capitania Marítima ha obert una investigació per a conéixer les causes de l'accident i exigeix a la companyia un projecte de reflotament de la nau en un màxim de tres dies. L'encallament de l'embarcació no ha provocat vessaments de combustible.
Més llegit
-
Més d'un miler de persones es manifesten a València per a reclamar el dret a l'habitatge
-
La grip fa tornar la mascareta, però atenció amb les que tenim guardades
-
Luís Castro, nou entrenador del Llevant
-
Blue Origin envia a l'espai una dona amb mobilitat reduïda
-
Dur correctiu a Fontajau (96-68)
-
Camara trenca la ratxa del Castelló (2-0)
Més vist
-
20.12.2025 | Informatiu nit
-
21.12.2025 | Final del Trofeu Mestresses de raspall i final de Mestres d'escala i corda
-
21.12.2025 | Crònica de la reconstrucció
-
Més de mig segle d'història de la Pujada al Garbí
-
El divorci entre Alcaraz i Ferrero, tema de debat al món del tenis
-
21.12.2025 | Informatiu migdia | Esports