Un detingut i un investigat per assaltar el xalet de Francis Montesinos
La delegada del govern espanyol, Pilar Bernabé, no ha concretat si la investigació se centra en un possible cas d'extorsió o en un altre tipus de delicte
La Guàrdia Civil ha detingut un home i n'investiga un altre per l'assalt violent al xalet del dissenyador valencià Francis Montesinos a Llíria, segons ha informat aquest dimecres la delegada del govern espanyol a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé.
El succés va tindre lloc diumenge passat de vesprada i en el transcurs del mateix Montesinos i un altre home van ser emmanillats i immobilitzats.
Al dissenyador, de 71 anys, el van traslladar en ambulància a l'Hospital de Llíria, pel que sembla després de patir una crisi d'ansietat.
Bernabé no ha concretat si la investigació se centra en un possible cas d'extorsió o en un altre tipus delictiu.
Des de la Comandància de la Guàrdia Civil s'ha comunicat expressament que no es facilitarà, de moment, més informació sobre aquest assumpte.
Més llegit
-
Inspecció de Treball visita els tallers fallers dos setmanes abans de la Plantà
-
El diputat responsable dels bombers, sobre la seua intervenció en el Cecopi: "A mi ningú em va encomanar faena"
-
El coordinador del Centre de Trasplantaments: “Una donació de cinc òrgans regalaria 55 anys de vida a unes altres persones”
-
Mascletà en directe del dilluns 2 de març de les Falles 2026 de València
-
Sánchez compareix este dimecres a la Moncloa per a analitzar l'escenari al Pròxim Orient després de l'amenaça de Trump
-
La Guàrdia Revolucionària de l'Iran remarca que l'estret d'Ormuz està tancat i diu que incendiarà qualsevol vaixell que intente passar-hi