Un cotxe atropella dos homes a Alacant quan fugia després de xocar contra una moto
A les víctimes, dos vianants de 19 i 70 anys que transitaven pel carrer de Jaime Segarra, les han ateses per contusions
Un cotxe ha col·lidit contra una motocicleta a la ciutat d'Alacant i ha atropellat dos vianants de 19 i 70 anys quan fugia, ha informat el Centre Coordinador d'Emergències de la Generalitat.
Segons un missatge en la xarxa social X de l'112 i el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU), el sinistre ha ocorregut al voltant de les 11:30 hores al carrer de Jaime Segarra i s'han mobilitzat diverses unitats dels serveis d'emergències, entre aquestes dels bombers de la ciutat alacantina i de la policia local, així com una ambulància del SAMU i una altra del suport vital bàsic (SVB).
Als dos homes ferits els han assistit en el lloc abans de ser traslladats per contusions en la unitat de l'SVB a l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant.
Més llegit
-
Emergències activa l'alerta taronja per a este dimecres per pluges de fins a 80 litres en dos hores a València
-
Pérez Llorca veu amb "preocupació" una subvenció "a dit" del Botànic a la UGT el 2021
-
Dos brigadistes ferits per cremades i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar
-
Sánchez espera que la situació a Ceuta estiga estabilitzada a finals d'any
-
Zapatero demana en l'Audiència Nacional deixar fora del cas Plus Ultra els ingressos per presumptes gestions a Bolívia
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"