Un congrés a València potencia la internacionalització de les empreses valencianes
Més de 1.600 companyies han assistit aquest dimarts a l’última jornada en línia de Go Global.
El cinqué Congrés Go Global ha tancat aquest dimarts el seu cicle de fòrums amb una última jornada dedicada a la digitalització per a potenciar la internacionalització de les pimes valencianes, a la qual han assistit de manera virtual més de 1.600 empreses valencianes.
En la tercera jornada del congrés, que organitzen la Cambra de Comerç d'Alacant i la Conselleria d'Economia, han participat Álvaro Matilla, de Google; Antonio López, de la companyia Semrush; i Baltazar Christensen, de Mercado Libre. Tots han posat en valor el factor digital per a afavorir l'expansió de les xicotetes i mitjanes empreses de la Comunitat Valenciana, de la mateixa manera que han oferit eines i claus per a aconseguir aquest objectiu. Així mateix, han definit instruments per al posicionament digital en mercats internacionals, així com els nous canals de venda en punts estratègics de venda com Llatinoamèrica.
Les empreses participants en aquest tercer fòrum han tingut l'oportunitat d'assistir virtualment a la taula redona dedicada a nous canals per a la internacionalització, així com visualitzar entrevistes a experts, mantindre reunions personalitzades i participar en sales virtuals amb importadors internacionals, entitats financeres o conéixer les novetats d'Europa.
Més llegit
-
Un accident en el 'bypass' de l'A-7 causa 10 km de retenció entre Manises i Bétera
-
La bombona de butà baixa un 5% i se situa en 16,27 euros
-
L’exposició "El eco de los pasos" reflexiona sobre com parlen de nosaltres les sabates
-
El govern espanyol destinarà 1.240 milions a reforçar la capacitat de resposta de les zones afectades per la dana
-
À Punt estrena esta vesprada el programa ‘NTC Comarques’
-
Nacho Cotino i Màbel Martí presenten ‘Va de bo’, el magazín vespertí d’À Punt