Un camioner mor en tractar d'esquivar un vehicle a l'A-31 a Alacant
El cotxe circulava en direcció contrària i el conductor del camió, de 43 anys, ha bolcat en intentar evitar la col·lisió
Un camioner de 43 anys ha mort aquesta matinada en l'A-31 en el terme d'Alacant en bolcar el seu vehicle quan ha donat una volantada per a esquivar un cotxe que, després de perdre el control, ha travessat la mitjana i circulava en direcció contrària.
Segons ha informat la Direcció General de Trànsit, el succés s'ha produït passats cinc minuts d'aquesta mitjanit al punt quilomètric 231 de la via i el conductor del turisme, un home de 51 anys, ha resultat ferit greu i es troba ingressat en un centre hospitalari.
L'Ajuntament d'Alacant ha informat que els bombers han hagut de realitzar maniobres, que han durat una hora aproximadament, per a extraure el cos del conductor de l'interior del camió. La Policia Local i la Guàrdia Civil han coordinat l'emergència i ha sigut necessari tallar l'autovia. Fins al lloc del succés s'han desplaçat cinc dotacions de bombers de l'Speis i del Consorci Provincial, tres dotacions de la Guàrdia Civil i dues de la Policia Local d'Alacant, que ha col·laborat en tasques de regulació del trànsit, mentre catorze bombers rescataven el conductor del camió i s'atenia el conductor ferit del turisme.
L'accident s'ha produït a prop del Rebolledo i, segons han indicat les fonts, la Guàrdia Civil investiga el sinistre. Per la seua part, des de l'Ajuntament d'Alacant han mostrat el seu condol i han lamentat profundament l'accident i la defunció del treballador d'UTE.
Més llegit
-
El govern espanyol iniciarà el 16 de gener les obres per a recuperar tres platges del sud de Cullera desaparegudes per l'erosió
-
Trump busca fórmules per a comprar Groenlàndia, després de coquetejar amb una invasió armada
-
Detinguts un home i una dona acusats de fins a 14 robatoris en vivendes i establiments de Nàquera
-
Burgos-València i Betis-Elx en octaus de Copa del Rei
-
El Sindicat d'Habitatge pacta amb la Sareb onze lloguers socials a Rocafort per a famílies amenaçades de desnonament
-
Sánchez diu que l'atac dels Estats Units a Veneçuela crea "un precedent terrible i molt perillós"