Un camió s’incendia i es queda penjant d’un pont a Moixent
El conductor ha rebut assistència sanitària mentre els bombers treballen per a extingir el foc
Un camió s'ha incendiat i s'ha quedat aquest dimarts penjant d’un pont a Moixent (Costera). Bombers del Consorci Provincial de València actuen en l’incendi d’un camió que penja d’un pont a l’A-35 a l'altura de Moixent, segons han explicat en les xarxes socials.
Cap a les 19:00 hores d’aquest dimarts un camió ha patit un accident que ha provocat que el vehicle es quedara penjant d’un pont i, a més, s’ha incendiat. El foc ha afectat la càrrega del camió i la vegetació del barranc baix del pont.
Fins al lloc dels fets s’hi han mobilitzat i hi treballen per apagar el foc, que està pràcticament extingit, bombers del parc de Xàtiva, un sergent del d’Alzira, bombers forestals de la Generalitat i bombers voluntaris de Vallada.
També s’han desplaçat fins al punt de l’accident mitjans sanitaris que han atés el conductor del camió. Una vegada apagat el foc, caldrà una grua de gran tonatge per a retirar el camió.
Més llegit
-
Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi declarat en una zona de difícil accés a Polop
-
L'informe PISA situa els alumnes de la Comunitat Valenciana a la cua d'Espanya en competències en matemàtiques, ciències i lectura
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
À Punt retransmet en directe les Festes de la Mare de Déu de la Salut d’Algemesí
-
Avís taronja per màximes de 40 graus este dimarts al sud de València
-
Tempestes i descens tèrmic per a deixar enrere la calor d'estiu