Un alumne valencià obté una beca per a ser entrenat en la NASA
Gerard Mendoza, de quart de l’ESO, és dels huit joves del món que es formaran com a astronautes.
L’alumne del complex educatiu Mas Camarena Gerard Mendoza, de quart de l’ESO, ha aconseguit una de les huit beques atorgades per l’ambaixada dels EUA a Espanya per a participar aquest estiu en el programa de formació i entrenament de l’Advanced Space Academy de la NASA a Alabama.
La NASA va convocar, amb motiu de la celebració del cinquanté aniversari de l’arribada de l’ésser humà a la Lluna, un concurs nacional per a seleccionar huit joves que seran entrenats com a astronautes per l’entitat estatunidenca, segons informen des del centre educatiu situat en la localitat valenciana de Bétera.
Gerard Mendoza, que té gran interés sobre l’exploració espacial, l’astronomia, l’enginyeria aeroespacial i l’astrofísica, no va dubtar a presentar-se i ha superat totes les proves per a viure aquesta experiència espacial.
“M’agraden molt les coses relacionades amb el sector espacial, ja que és un dels camps que ens uneixen a tots, on es deixa de costat el concepte de nacions individuals, i es fomenta molt la cooperació internacional”, ha afirmat el jove.
Més llegit
-
L'Índia declara l'alerta sanitària a Kerala després de dènou morts per l’ameba “menjacervells”
-
Mor un home després d'agredir un company de faena i autolesionar-se en una zona comercial a Sant Joan d'Alacant
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Dos de les associacions majoritàries de víctimes de la dana planten el Consell en la presentació del parc inundable
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
Més d’un terç dels xiquets a la Comunitat Valenciana naixen de mares majors de 35 anys