Un algoritme decideix el preu que pagaràs per un producte comprat des del mòbil
Els algoritmes dels dispositius faciliten informació personal a les grans companyies perquè ajusten el preu atenent al nostre poder adquisitiu, ubicació o urgència a l'hora de comprar
El cost d'un producte o un servei contractat o comprat a través del mòbil pot canviar segons el dispositiu a través del qual el comprem. Els algoritmes dels dispositius faciliten informació personal a les grans companyies perquè ajusten el preu atenent al nostre poder adquisitiu, ubicació o urgència a l'hora de comprar.
Així és possible la segmentació a l'hora de contractar un anunci en Google o Facebook. El pas següent és ajustar el preu dels articles al nostre poder adquisitiu.
D'aquesta manera, una mateixa recerca pot oferir preus diferents segons el dispositiu mòbil d'accés i la democràcia dels preus passa a un segon lloc mentre que els serveis i productes costen el que el consumidor està disposat a pagar.
Més llegit
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
L'oratge canvia, més humitat i baixen les màximes
-
Mor un home en un accident de moto a la CV-798, a Castalla
-
Feijóo, en la clausura del Congrés Nacional del PP: "Només hi ha dos opcions, o Sánchez o jo"
-
Un ferit greu per cremades després d'una explosió en una xurreria d'Albacete