Directes
Ara en la televisió
LA CUINA DE MORERA
Ara en la ràdio
FEM BANDA (reemissió)

Un algoritme decideix el preu que pagaràs per un producte comprat des del mòbil

Els algoritmes dels dispositius faciliten informació personal a les grans companyies perquè ajusten el preu atenent al nostre poder adquisitiu, ubicació o urgència a l'hora de comprar

Algoritmes

El cost d'un producte o un servei contractat o comprat a través del mòbil pot canviar segons el dispositiu a través del qual el comprem. Els algoritmes dels dispositius faciliten informació personal a les grans companyies perquè ajusten el preu atenent al nostre poder adquisitiu, ubicació o urgència a l'hora de comprar. 

Així és possible la segmentació a l'hora de contractar un anunci en Google o Facebook. El pas següent és ajustar el preu dels articles al nostre poder adquisitiu.

D'aquesta manera, una mateixa recerca pot oferir preus diferents segons el dispositiu mòbil d'accés i la democràcia dels preus passa a un segon lloc mentre que els serveis i productes costen el que el consumidor està disposat a pagar.

També et pot interessar

Veure totes les activitats