Un algoritme decideix el preu que pagaràs per un producte comprat des del mòbil
Els algoritmes dels dispositius faciliten informació personal a les grans companyies perquè ajusten el preu atenent al nostre poder adquisitiu, ubicació o urgència a l'hora de comprar
El cost d'un producte o un servei contractat o comprat a través del mòbil pot canviar segons el dispositiu a través del qual el comprem. Els algoritmes dels dispositius faciliten informació personal a les grans companyies perquè ajusten el preu atenent al nostre poder adquisitiu, ubicació o urgència a l'hora de comprar.
Així és possible la segmentació a l'hora de contractar un anunci en Google o Facebook. El pas següent és ajustar el preu dels articles al nostre poder adquisitiu.
D'aquesta manera, una mateixa recerca pot oferir preus diferents segons el dispositiu mòbil d'accés i la democràcia dels preus passa a un segon lloc mentre que els serveis i productes costen el que el consumidor està disposat a pagar.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Controlat l'incendi industrial a Albuixec
-
L'Elx continua sent invencible
-
Dissabte amb calor d'estiu i tempestes de vesprada al nord
-
Mazón remodelarà el Consell el 5 de novembre després de l'eixida de Gan Pampols
-
L'FBI deté Tyler Robinson, de 22 anys, com a sospitós del crim contra l'activista Charlie Kirk
Més vist
Més escoltat
-
12.09.2025 | 90 minuts
-
11.09.2025 | LA VESPRADA D'À PUNT | Primera Part
-
11.09.2025 | Cadena de valor T8 | El problema a l'accés a la vivenda
-
10.09.2025 | Les notícies del matí
-
12.09.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.09.2025 | "Festes" amb Pepa Gómez | L'actualitat sobre la Magdalena, les Falles i les Fogueres