Un acte vandàlic causa destrosses a l’ermita del Sant Crist de Planes
Els lladres també s’han emportat les corones de dues imatges, un calze i una làmpada.
L’ermita del Sant Crist de Planes (Comtat) ha sigut atacada aquest dissabte en un acte vandàlic que a més de deixar destrossat l’altar d’una capella lateral del temple, ha comportat el robatori de diversos objectes, entre elles la corona del Sant Crist, la de la Mare de Déu, un calze i una làmpada.
Així ho ha explicat el sacerdot de la parròquia de Santa Maria de Planes, Jorge García, a À Punt NTC. “Cap a les 20:30 hores vam descobrir que havien entrat a l’ermita per una de les finestres i que havien causat destrosses importants a l’altar d’una de les capelles”.
A més dels danys materials, els autors de l’atac també s’emportaren alguns objectes de valor. “Encara estem quantificant els danys. Tot estava regirat quan vam entrar. No sabem si faltaran més coses, segurament sí”, ha afirmat el sacerdot.
L’ermita del Sant Crist està a la muntanya, apartada del nucli urbà d’aquest municipi de l’interior del Comtat i, segons García, no és la primera vegada que pateix un d’aquests atacs.
La parròquia ha denunciat els fets a la Guàrdia Civil, que ha obert una investigació.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura