Un accident d’autobús a la Granja de Rocamora deixa quasi vint ferits, un d'ells greus
L’autocar recorria la línia regular Barcelona-Múrcia-Algesires quan ha bolcat, al quilòmetre 543 de l’A7 en sentit Múrcia
El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha informat aquest diumenge d'un accident d'autobús a la Granja de Rocamora (Baix Segura) en el qual han resultat ferides quasi una vintena de persones, dos persones en estat greu.
Fins al lloc dels fets s'han mobilitzat tres unitats SAMU, tres més de Servei Vital Bàsic (SVB) i una de Transport no Assistencial (TNA), que han traslladat els díhuit ferits a diferents centres hospitalaris: onze a l'Hospital General d'Elx, tres a l'Hospital del Vinalopó d'Elx i quatre a l'Hospital d'Oriola.
Tots els ferits que van ser traslladats a l'Hospital General d'Elx han rebut l'alta excepte un d'ells, que roman ingressat per un problema traumàtic. A l'Hospital del Vinalopó d'Elx, dues persones han rebut l'alta i una hi està també en observació. I a l'Hospital d'Oriola, dues de les persones ferides han rebut l'alta i dues més continuen en observació. En total són quatre les persones que continuen ingressades.
D'acord amb el Consorci de Bombers, els ferits que presentaven més gravetat són una dona embarassada amb traumatisme cranioencefàlic i una altra persona que ha patit una fractura oberta d'húmer. Cap de les 36 persones que viatjaven en l'autobús ha quedat atrapada dins del vehicle ni hi ha cap víctima mortal.
Segons la Guàrdia Civil, encarregada de la investigació, sembla que l'eixida de la via i bolcada del vehicle ha sigut causada per una distracció del conductor, que ha donat negatiu en les proves d'alcohol i drogues.
L’autocar recorria la línia regular Barcelona-Múrcia-Algesires quan ha bolcat al quilòmetre 543 de l’A7 en direcció Múrcia, segons la informació facilitada per emergències.
Al lloc dels fets també s'han desplaçat efectius del Consorci de Bombers de la Diputació d’Alacant, de la Guàrdia Civil de Tràfic, del Centre de Coordinació d’Emergències d’Alacant, de la policia de la Generalitat i una ambulància de Creu Roja.
L'empresa de transport ha desplaçat un autobús a la zona per a recollir els passatgers il·lesos i continuar el viatge.
La Guàrdia Civil de Trànsit investiga les causes de l'accident.
Més llegit
-
Carlos Mazón anuncia la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
Mazón compareix a les 9 hores per a aclarir el seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
-
Quines són les opcions de Mazón? El futur polític del cap del Consell
-
Dia clau en la investigació de la dana: Maribel Vilaplana declara hui com a testimoni davant de la jutgessa Ruiz Tobarra
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Vilaplana no aporta el tiquet d'aparcament però facilita la matrícula i el pagament per targeta perquè es demane