Els últims avanços en molècules xicotetes, a debat a València
Entre ells s'inclouen resultats en investigació per a obtindre plantes més resistents al canvi climàtic.
Vora dos-cents científics, líders mundials en el camp de les molècules xicotetes aplicades a la investigació biotecnològica, es donen cita a la Universitat Politècnica de València (UPV) per a presentar i debatre sobre els últims avanços del sector. Entre ells s'inclouen resultats en investigació per a obtindre plantes més resistents al canvi climàtic.
Les molècules xicotetes són cada vegada "més importants", ha remarcat la institució acadèmica, i estan presents en nombrosos camps d'investigació. Per exemple, són "clau" per a "augmentar la resistència de les plantes al canvi climàtic o a l'atac de patògens, així com per a obtindre noves varietats amb més propietats beneficioses per a la nostra salut".
D'aquestes aplicacions, entre moltes altres, es debat en el Simposi Internacional SMPR 2019, que se celebra aquest dimecres i dijous a la Ciutat Politècnica de la Innovació i que està organitzat per l'Institut de Biologia Molecular i Cel·lular de Plantes.
Més llegit
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Vols cancel·lats i retardats als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
Entrar més tard al món laboral obligarà els joves a jubilar-se als 71 anys en 2065