Últim diumenge d'obertura dels comerços fins el mes d'abril
2019 és el primer any després del pacte en què es fixen 38 jornades en què les grans superfícies poden obrir.
Aquest diumenge és el primer festiu de 2019 en què els comerços de la Comunitat Valenciana poden obrir, coincidint amb el primer diumenge del tradicional període de rebaixes. Segons el calendari de festius fixat, les botigues tancaran en diumenge durant tres mesos, fins el 14 d'abril, diumenge de Rams,
Enguany és el primer en què hi ha un pacte entre Anged, la patronal que agrupa les grans superfícies valencianes, el xicotet comerç, els sindicats, les associacions de consumidors i les administracions, un acord impulsat per la Generalitat i conegut com a l'acord de la Llotja.
A València i Alacant s'han fixat un total de 38 festius d'obertura. Per tant, obriran els dies 14, 19 i 21 d'abril i no tornaran a obrir fins al 15 de juny.
Més llegit
-
Cap de setmana amb màximes per damunt dels 36 °C a l’interior de la Comunitat Valenciana
-
Mompó no sap si Mazón compareixerà en la comissió de la dana al Congrés, però assegura que "actuarà en conseqüència al seu càrrec"
-
El PSOE demana que compareguen Maribel Vilaplana i el propietari d'El Ventorro en la comissió de la dana al Congrés
-
Salut Pública investiga una possible toxiinfecció alimentària a Xàtiva després d'un torneig de futbol
-
El PSOE demana que compareguen Maribel Vilaplana i el propietari d'El Ventorro en la comissió de la dana al Congrés
-
Requena registra el rècord de temperatures amb 38 °C en l'últim dia de maig