UGT guanya les eleccions del personal funcionari de la Generalitat
El sindicat ha reunit el 34% els vots i tindrà 57 representants
La Federació de Serveis Públics de País Valencià ha guanyat les eleccions del personal funcionari de la Generalitat amb el 34% dels vots i un total de 57 delegats. El seu resultat s’allunya per 6 representants respecte al segon sindicat, CSIF. Les eleccions van ser el passat 23 de maig, quan es van triar els representants dels serveis centrals i les direccions territorials, i aquest dijous 25, quan es van votar els organismes autònoms i la direcció territorial d’Alacant.
Els resultats provisionals oferits per la Generalitat són els següents: UGT, 57 representants amb el 34% dels vots; CSIF, 51 representants amb el 30%; Intersindical, 32 amb el 19%; CCOO, 23 amb el 13%; i CGT, 3, amb l'1%; segons ha informat UGT en un comunicat.
En total, el cens estava compost de 18.000 electors, encara que finalment n'han votat 8.655; el 48% del total. La participació ha baixat respecte a 2019, quan va votar el 56%, si bé en aquell moment el cens era inferior amb 14.400 persones.
A l'espera que Labora trie els seus representants —23 en total— el pròxim 5 de juliol, aquest dijous ha finalitzat el procés de les eleccions sindicals en l'àmbit de la Generalitat que va començar el mes d'abril passat amb el personal laboral.
Més llegit
-
El WhatsApp de Pradas a la mà dreta de Mazón a les 16:28 h: "Ens informen d'un mort a Utiel"
-
Magda Añon i Francesc Server Mut, guanyadors 'ex aequo' dels Premis Lletraferit 2025
-
Toni Cantó presenta ‘El debat’, el nou programa d’À Punt dels divendres
-
Quatre persones ferides, dos d’elles greus, en un accident de trànsit a Cox
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
PSPV i Compromís demanen a Pérez Llorca que retire l'acta a Mazón en vista dels whatsapps de Pradas