Uber deixa d'operar a València
Aquest dissabte entra en vigor l'ordenança de l'Ajuntament que obliga a precontractar el servei amb una hora d'antelació.
La plataforma Uber ja no opera a València. Aquesta matinada de divendres a dissabte ha deixat d'oferir els seus serveis a la ciutat per l’entrada en vigor la nova ordenança de mobilitat de l'Ajuntament de València que obliga els usuaris de VTC a contractar aquest servei almenys amb una hora d'antelació.
Segons l’empresa de lloguer de vehicles, aquesta restricció és "incompatible amb la immediatesa" del seu servei. Així mateix, ha exigit una regulació "justa i que tinga en compte els milers d'usuaris i als centenars de treballadors que han trobat una manera de guanyar-se la vida".
No obstant això, l'altra empresa del sector que opera a la ciutat, Cabify, ho continuarà fent després d'adaptar el seu model de negoci a "les restriccions imposades" per la nova regulació sobre els VTC.
A l'abril, la Junta de Govern de l'Ajuntament de València va aprovar una moció d'impuls, presentada per la Regidoria de Mobilitat Sostenible, per a afegir a la nova ordenança de mobilitat aquesta exigència per als VTC.
Més llegit
-
Mazón compareixerà hui per a informar del seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Polèmica a Bellreguard per un presumpte cas de sobrecostos en la compra de productes de neteja i asfalt
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Troben mort un britànic de cinquanta anys en un carrer de Xàbia