El TSJCV obliga Marzà a oferir religió en segon de Batxillerat quan “no s’havia fet mai”
Es tracta d’una mesura cautelar per un recurs de l’Associació de Professors de Religió en Centres Estatals.
El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) ha dictat una resolució per la qual la Generalitat haurà d’oferir l’assignatura de religió en el segon curs de Batxillerat “quan no s’havia fet mai”.
El conseller d’Educació, Vicent Marzà, ha explicat en una entrevista en la Cadena Ser recollida per Europa Press que, a pesar que el decret de currículum de secundària aprovat per la conselleria “no canvia res” respecte al que figurava en l’anterior normativa del PP en matèria de religió, el TSJ determina que l’administració educativa sí que ha d’oferir-la.
En aquest sentit, fonts de la Conselleria d’Educació han confirmat a Europa Press que s’ha interposat un recurs contra aquesta resolució perquè estan “en desacord amb el seu contingut”, tot i que han subratllat que la compliran.
En aquest sentit, des del departament dirigit per Marzà, defensen que, amb la legislació actual, en el primer curs de Batxillerat “s’ha produït un augment d’una hora en la càrrega lectiva” del 50%.
La decisió judicial del TSJCV és una mesura cautelar per un recurs que va interposar l’Associació de Professors de Religió en Centres Estatals (Apprece).
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
L'ocupació remunta i marca nou rècord a l'octubre a pesar del repunt lleu de l'atur, amb 742 parats més
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"