Troben restes humanes en una zona rural de Xixona
La Guàrdia Civil desplega un dispositiu, amb efectius terrestres i drons, per a identificar a qui poden pertànyer i localitzar la resta del cos
La Guàrdia Civil ha desplegat un ampli dispositiu a Xixona per a aclarir l'aparició d'unes restes humanes a la partida de l’Espartal d’este municipi de l'Alacantí. Un gos va trobar el que podria ser un braç, que se suposa que pot ser d'una dona.
Els agents de la Benemèrita estan fent batudes per la zona, situada prop de la carretera que uneix Xixona amb Busot, des del 27 d’abril per a trobar qualsevol pista que apunte a la identitat de la víctima.
Eixe dia, la Guàrdia Civil d'Alacant va tindre constància de la troballa d'unes restes humanes sense identificar que havia tret a la llum un gos que passejava per una zona rural. El propietari de l’animal, en adonar-se que podien ser d’una persona, ho va comunicar a la Guàrdia Civil.
Els agents, en constatar que podia ser una extremitat humana, un braç d’una dona, van desplegar un dispositiu de recerca que està rastrejant meticulosament la zona amb efectius terrestres i drons, com detallen des de la Guàrdia Civil. La investigació per a aclarir els fets està oberta i s’ha declarat el secret de les actuacions.
Més llegit
-
La Generalitat invertirà 56,5 milions per a eliminar la canya invasora de les zones afectades per la dana i de competència de la CHX
-
València recupera un vol directe a Nova York quasi quinze anys després: United Airlines connectarà les dos ciutats el juny del 2027
-
Interior desmentix Defensa: Marlaska diu que "cap informe" del CNI va avisar de l'entrada massiva a Ceuta
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
Les AMPA acusen el Consell de “perseguir docents” en haver modificat les funcions de la inspecció educativa
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat