Troben mort un home d’edat avançada en un incendi a sa casa a Carcaixent
La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació per a aclarir els fets
El Consorci Provincial de Bombers de València ha informat que este divendres a la vesprada diversos efectius han trobat un home d’edat avançada que ha mort en un incendi a sa casa al carrer de Balmes de Carcaixent (Ribera Alta).
Els bombers han explicat que a les 18:12 hores han rebut un avís sobre un incendi en un domicili. Fins al lloc s’han desplaçat diverses dotacions dels parcs d’Alzira i Xàtiva, un sergent d’Alzira, un cap de sector i un oficial de guàrdia.
En arribar allí, un grup de persones ha notificat que podia haver-hi una persona atrapada a l'interior. Durant la inspecció del domicili, el bombers han localitzat la víctima mortal, un home d'avançada edat. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació per a aclarir els fets.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a l'Estació del Nord durant les mascletaes del 13 al 19 de març
-
Dones que obrin camí: ‘El retrovisor’ posa el focus en les pioneres que han fet història
-
Trump anomena "perdedora" a Espanya i diu que el govern de Sánchez "no treballa en equip"
-
Israel llança nous bombardejos a Beirut i Teheran mentre l’exèrcit persa ataca un petrolier dels EUA al golf Pèrsic
-
À Punt es bolca amb la Magdalena
-
Renfe programa quaranta trens entre l'estació de Castelló i les Palmes per a acudir a la Romeria de les Canyes