Troben el cos d'un bebé en una platja de Tarragona
La Guàrdia Civil investiga si el nadó, localitzat a la platja de Roda de Berà, ha mort per causes violentes
La Guàrdia Civil investiga la troballa, aquest dimarts a primera hora del matí, del cos d'un bebé en avançat estat de descomposició, a la platja Costa Daurada de Roda de Berà (Tarragona), després de ser localitzat a la vora. Els agents tracten de determinar si es tracta d'una mort violenta.
Segons les fonts properes al cas, les restes humanes es correspondrien amb un bebé o un xiquet de molt curta edat. La Policia Local de Roda de Berà ha avisat la Guàrdia Civil de la troballa, per la qual cosa l'institut armat ha desplaçat diverses dotacions i agents de la policia judicial, per a iniciar les recerques oportunes.
Mentrestant, l'alcalde de Roda de Berà (Tarragona), Pere Virgili, ha apuntat en declaracions a RAC-1 arreplegades per l'Agència EFE que el cadàver d'un xiquet, d'entre dos i quatre anys, trobat a la platja de la població podria ser d'un nàufrag d'alguna embarcació de migrants que hauria mort ofegat a la mar i que els corrents l'haurien portat fins a aquesta platja.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Controlat l'incendi industrial a Albuixec
-
Mazón remodelarà el Consell el 5 de novembre després de l'eixida de Gan Pampols
-
Dissabte amb calor d'estiu i tempestes de vesprada al nord
-
L'Elx continua sent invencible
-
L'FBI deté Tyler Robinson, de 22 anys, com a sospitós del crim contra l'activista Charlie Kirk
Més vist
Més escoltat
-
12.09.2025 | 90 minuts
-
11.09.2025 | LA VESPRADA D'À PUNT | Primera Part
-
11.09.2025 | Cadena de valor T8 | El problema a l'accés a la vivenda
-
10.09.2025 | Les notícies del matí
-
12.09.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.09.2025 | "Festes" amb Pepa Gómez | L'actualitat sobre la Magdalena, les Falles i les Fogueres