Troben el cadàver d'un home a l'interior d'una figura de dinosaure
L'home havia quedat encaixonat dins del dinosaure, situat a la població catalana de Santa Coloma de Gramenet
El cos d'un home de 39 anys ha sigut trobat a l'interior de la figura d'un dinosaure de decoració que està prop dels antics cinemes de l'edifici Cubics de Santa Coloma de Gramenet, a Barcelona.
Segons han informat els bombers de la Generalitat de Catalunya i els Mossos d'Equadra, aquest dissabte al migdia un pare i el seu fill que passaven prop de la figura han avisat que hi havia un home a l'interior. Per a accedir a ell, els bombers i els mossos han hagut de serrar part de la figura, ja que el cos de l'home s'havia quedat encaixat, i per a poder extraure'l han necessitat un camió grua, a causa de l'elevat pes de la víctima i de la seua gran altura.
La policia catalana es troba a l'espera dels resultats de l'autòpsia per a determinar la causa de la mort, que en principi no es considera criminal, i per a conéixer com l'home ha anar a parar dins de la figura.
Més llegit
-
Un xiquet de dos anys, ferit en caure d’una tribuna abans de la solta d’una vaca a Castalla
-
Mor el jove que estava hospitalitzat per l'agressió d'un altre a la platja de Sant Joan d'Alacant
-
Les tempestes localment fortes tornen a amenaçar l’interior de València
-
Una dona de Castelló mor en un accident de llanxa a Colòmbia
-
Les grues retiren els primers turismes dels 34 que es van botar foc en un solar de Peníscola
-
Entra en vigor la normativa europea que impulsa l'ús de plàstic i altres materials reciclats als vehicles