Troben el cadàver d'un home d'uns 50 anys surant al port de València
Les primeres hipòtesis apunten a la possibilitat d'una defunció accidental, ja que pel que sembla la víctima podria ser un indigent que pernoctava prop i que ja hauria sigut rescatat en anteriors ocasions
El cos sense vida d'un home d'uns 50 anys ha aparegut aquest dimecres surant en aigües de la Marina Sud del port de València, segons ha informat la Comandància Provincial.
L'han trobat a la zona de la Llotja dels Pescadors, al costat del moll on atraquen els vaixells de pesca, al voltant de les 7:30 hores.
El cos, que surava cap per avall, ha sigut descobert per un treballador que ha avisat als serveis d'emergència i a la Policia Portuària, si bé ha sigut la Guàrdia Civil la que s'ha fet càrrec de la investigació. Els agents han estat presents fins a l'alçament judicial del cadàver, al voltant de les 9:30 hores.
Les primeres hipòtesis apunten a la possibilitat d'una defunció accidental, ja que pel que sembla la víctima podria ser un indigent que pernoctava prop i que ja hauria sigut rescatat en anteriors ocasions.
Més llegit
-
L’avís groc per vent s’estén este dilluns a quasi tota la Comunitat Valenciana
-
El Castelló guanya el Dépor (2-0) i es col·loca líder de Segona Divisió
-
Mor un treballador en una empresa de Callosa d’en Sarrià en caure des de la teulada
-
MINUT A MINUT | El temporal de vent d'este dissabte, amb ratxes per damunt dels 170 km/h, deixa centenars de danys i incidències a la Comunitat Valenciana
-
Un atac massiu de drons ucraïnesos deixa sense electricitat i calefacció part de Briansk
-
Demanen huit anys de presó per a l'exdirector d'un banc d’Alacant per quedar-se 300.000 euros de clients majors o morts