Mor una xiqueta de 10 anys en un accident de trànsit a l'entrada de Manises
El xoc entre els dos vehicles s'ha produït aquesta mitjanit en un túnel de l'N-220, fins on s'han mobilitzat tres dotacions de bombers i ambulàncies
Una xiqueta de 10 anys ha mort aquesta matinada en un accident de trànsit on també han resultat ferides greus dues persones i lleu una tercera.
El sinistre ha tingut lloc en la carretera N-220 a Manises (Horta Sud), on han xocat frontalment dos vehicles. Els conductors han quedat atrapats i han hagut de ser excarcerats pels bombers, mentre que una tercera persona, menor, ja es trobava fora del vehicle a l'arribda dels bombers.
El succés s'ha produït a les 00:17 hores d'aquesta matinada i ha necessitat la mobilització de tres dotacions del Consorci de Bombers de València i de quatre ambulàncies per a atendre les persones afectades, segons fonts d'Emergències.
El Consorci de Bombers va rebre l'avís a les 00:21 hores i va mobilitzar tres dotacions dels parcs de Paterna, Torrent i Burjassot; un sergent de Paterna, un cap de zona i un oficial de guàrdia.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a l'Estació del Nord durant les mascletaes del 13 al 19 de març
-
L’Ajuntament de València suspén la mascletà d'este dijous per la pluja
-
Avís groc este divendres a la Comunitat Valenciana per pluja de 20 l/m² en una hora
-
Avís groc i pluges generalitzades al territori
-
Compte arrere per a la gira de 'Brega', nou disc de Malifeta: "Ha sigut una transformació musical i vital"
-
El Japó autoritza els primers medicaments amb cèl·lules iPS per a tractar el Parkinson i malalties cardíaques