Tres detinguts a Màlaga per l'agressió mortal a un jove al barri valencià de Natzaret
Una dona de 40 anys i dos homes de 43 i 22 han sigut detinguts per la baralla que va acabar amb la mort d’un jove de 25 anys i l'ingrés a l'hospital del germà, amb un tall a l’abdomen
La Policia Nacional ha detingut tres persones a Màlaga —una dona de 40 anys i dos homes de 43 i 22 anys— com a presumptes implicats en l’agressió mortal que va tindre lloc divendres al barri valencià de Natzaret, segons ha pogut confirmar À Punt. Ara estan pendents de traslladar els detinguts a València perquè els agents puguen interrogar-los.
La baralla es va produir divendres, al voltant de les 19:30 hores, als voltants d’una església evangelista del barri. En l'enfrontament, dos joves van resultar ferits per arma blanca.
Un d’ells, de 25 anys, va ser traslladat a l’Hospital La Fe amb una ferida per apunyalament al pit i va morir poc després. El germà, a qui també feriren amb un tall a l’abdomen, continua ingressat en el mateix centre sanitari.
Després dels fets, la policia va desplegar un dispositiu especial a l’hospital arran de l’arribada de nombrosos familiars i amics de les víctimes.
La investigació, que continua oberta, la coordina el grup d’homicidis de la brigada provincial de la Policia Judicial de València. Les autoritats tracten d’esclarir les circumstàncies exactes de l’agressió i si hi ha més persones implicades en l’incident.
Més llegit
-
Mata el veí d'una punyalada al coll a Benimàmet després de discutir pel volum de la música
-
La cap de Meteorologia d'À Punt defén que la dana se sabia des de quatre dies abans: "La magnitud era històrica"
-
Intercepten el conductor d’una moto circulant a 194 km/h en un tram limitat a 80 a la CV-30 a València
-
Camps presenta una enquesta que el situa com a guanyador del congrés del PPCV enfront de Llorca i Catalá
-
La Crida dona la benvinguda a les Falles 2026 amb el foc com a lema i protagonista de l'espectacle
-
Ricardo Caballer bat el rècord Guinness en disparar a Las Vegas la mascletà més gran del món