Tres ciclistes irlandesos ferits greus en ser atropellats en una carretera d'Orihuela
Els tres homes, de 56, 59 i 62 anys, circulaven en grup quan un vehicle els ha envestit prop de l’embassament
Tres ciclistes de nacionalitat irlandesa han resultat ferits greus després de ser atropellats per un vehicle a Orihuela. L’accident s’ha produït als voltants de la presa de l’embassament de la Pedrera, molt a prop de la pedania de Torremendo, quan el grup, format per sis ciclistes, circulava per la zona. Un quart també va resultar ferit, però de caràcter lleu.
Els tres ciclistes que han patit les lesions de més gravetat per l'impacte amb el cotxe tenen 56, 59 i 62 anys. El succés ha tingut lloc en una via pròxima a la presa, en un punt freqüentat per ciclistes i altres usuaris.
El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències ha informat que ha rebut l'avís a les 15:36 hores i que s'ha produït al quilòmetre 9 de la carretera CV-925, en direcció cap al Pilar de la Horadada. S'hi han desplaçat efectius de la Guàrdia Civil, la Policia Local d’Orihuela i servicis sanitaris. Dos dels ferits han sigut traslladats a l’Hospital del Baix Segura amb policontusions, mentre que el tercer ha sigut ingressat a l'Hospital del Vinalopó amb traumatisme cranioencefàlic.
Es tracta d’un tram amb una elevada densitat de trànsit i amb antecedents d’accidents en els últims anys, ja que combina circulació de vehicles amb activitats esportives i turístiques al voltant de l’embassament.
Més llegit
-
Els bombers informen la jutgessa de la dana que Emergències és responsable del control del cabal en rius i barrancs
-
Les impactants imatges del túnel de l'AP-7 negat a Pilar de la Horadada: cotxes atrapats i conductors amb l'aigua al coll
-
Copernicus estima que la riuada causada per la dana Adam va negar almenys 1.050 ha a la Safor i la Marina Alta
-
El Consorci de Compensació d'Assegurances rep vora 5.900 peticions d'indemnització per la dana a la Comunitat Valenciana
-
La Generalitat eleva a 41 els pobles afectats per l'última dana i amb ajudes urgentes
-
Jorge Suárez, subdirector d'Emergències el 29-O, deixa el càrrec a petició pròpia