Tres afectats per gas pebre durant una baralla en el metro a València
Els fets han obligat a desallotjar la parada de Plaça d'Espanya.
Els serveis mèdics han atés tres persones després de ser ruixades amb gas pebre durant una baralla a l'estació de metro de la Plaça d'Espanya, a València. Segons ha informat Ferrocarrils de la Generalitat, els fets han obligat a desallotjar l'estació i han traslladat els afectats a un centre hospitalari.
El succés ha tingut lloc al voltant de les 6.15 hores, quan en l'estació hi havia diverses desenes de persones, en la seua majoria joves que havien eixit d'una discoteca pròxima. Segons les fonts, durant la baralla, un dels implicats ha llançat el gas i tres de les persones que estaven en l'estació s'han vist afectades. Els guàrdies de seguretat han evacuat immediatament l'estació i s'han posat en marxa els ventiladors per a dissipar el gas pebre present en l'aire.
Més llegit
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa