El TRAM d'Alacant recupera la circulació de la línia 9 entre Gata de Gorgos i Dénia
El servei ferroviari s'obri amb nous trens més accessibles i sostenibles que circularan fins a Teulada per a fer un transbord fins a Benidorm
A partir d'aquest dilluns torna a estar en funcionament el servei entre Gata de Gorgos i Dénia de la línia 9 del TRAM d'Alacant (Benidorm-Dénia), per la qual cosa el recorregut ja es podrà fer amb tren completament sense necessitat de trajectes amb autobús.
Després que al juliol es recuperara la connexió ferroviària entre Teulada i Gata de Gorgos, la intervenció, que arribava fins a l'estació de Dénia, ha finalitzat i el tram sencer torna a estar operatiu.
No obstant això, les persones usuàries de la línia, que s'inicia a Benidorm, hauran de fer transbord a Teulada, des dels trens dièsel als nous vehicles duals, per a continuar el viatge, ja que no poden circular fins a Dénia "per motius tècnics i d'accessibilitat", segons apunta TRAM d'Alacant.
En total, la Generalitat ha invertit més de 150 milions d'euros en els treballs de modernització d'aquesta línia, en el finançament de la qual també s'ha comptat amb aportacions dels fons europeus, en concret del Programa Operatiu Feder Comunitat Valenciana 2014-2020.
El TRAM s'obri al públic amb la nova denominació de dues parades de Dénia que passen a dir-se Bosc de Diana i Pedrera-Vessanes, i a la inauguració assistirà el president de la Generalitat, Ximo Puig.
Més llegit
-
Un equip d'À Punt, brutalment agredit per dos ramaders a Alcalà de Xivert
-
L'Aemet va assegurar tres voltes a la Generalitat el dia de la dana que el temporal se n'anava a Conca
-
Un nou radar en la V-30 multarà els vehicles que superen els cent quilòmetres per hora
-
À Punt condemna l’agressió que han patit este matí dos membres de la redacció de Castelló a Alcalà de Xivert
-
Un jove enterrador encén les xarxes mostrant el seu treball en el cementeri de Vilamarxant
-
Busquen cinc vaques braves fugides a Alcalà de Xivert, on s’han prohibit els desplaçaments