Tornen a detindre Josu Ternera per orde de l'Audiència Nacional
El Tribunal d'Apel·lació de París l'havia deixat en llibertat aquest dimecres i França estudia ara lliurar-lo a Espanya.
A l'històric dirigent d'ETA Josu Ternera l'han tornat detindre després que aquest matí ha quedat en llibertat condicional. L'Audiència Nacional ha ordenat l'arrest per l'atemptat contra la casa quarter de Saragossa l'any 1987, que va fer onze víctimes mortals.
Ternera havia eixit aquest dimecres de la presó on estava a França després que el Tribunal d'Apel·lació de París així ho ha decidit, però amb control judicial. Els advocats de l'etarra ho havien demanat per problemes de salut, ja que ha d'operar-se de la pròstata.
L'exmembre d'ETA encara té comptes pendents a Espanya i l'Audiència Nacional ha demanat l'extradició. Aquest fet ha condicionat la decisió judicial, ja que França tramita ara l'orde d'extradició i estudia lliurar-lo a Espanya.
Més llegit
-
Malestar entre els usuaris de Rodalia perquè els trens que ixen de Gandia i Xàtiva pararan a Albal durant les mascletaes
-
Suspenen la mascletà i el concurs de paelles de la Magdalena pel mal oratge
-
Troben un cadàver sense cames a la planta de reciclatge de Paterna
-
El fill de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca confirma al jutge la versió del pare
-
Mascletà en directe del dimarts 10 de març de les Falles 2026 de València
-
Dilluns de transició cap a una setmana de pluges, que donarà treva des de dijous a la Magdalena i les Falles
Més vist
-
09.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Turís
-
09.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
09.03.2026 | 09.03.2026 | La bandaLa banda
-
GALERIA | Visita totes les gaiates de les Festes de la Magdalena del 2026
-
09.03.2026 | La vesprada amb tu
-
08.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - Pirotècnia Martí