Torís enceta la setmana més intensa de la verema
Hi treballen 300 explotacions agrícoles que dupliquen el personal i que tallen més de quatre milions de quilos de raïm
Comença la setmana més intensa de la verema a Torís, que dona treball a més de 300 explotacions agrícoles, fa que les bodegues dupliquen el personal i en què es tallen més de quatre milions de quilos de raïm. Volen saber quin és el procés des del camp fins a la taula?
Primerament, es fa el control del raïm una vegada ha arribat del camp. Per a això, els viticultors prenen una mostra per tal de comprovar la qualitat del producte. Una vegada fet açò, desrapen el raïm, és a dir, trauen la part herbàcia per a quedar-se únicament amb el gra. A continuació, xafen el raïm per a obtenir el most i separen les parts sòlides del líquid. El most s’envia a fermentar i, una vegada finalitzat el procés, el vi ja està en condicions per a embotellar-se i distribuir-se per al gaudi del consumidor.
Torís viurà dos mesos amb molt de treball després d'esperar amb paciència la criança en els arbres i dins del tonell.
Més llegit
-
El BigSound desembarca per primera vegada a Torrent amb el repte de compaginar música i festa amb el descans veïnal
-
Un sindicat denuncia errades en nòmines de la vaga docent i Educació assegura que subsanarà els errors
-
L'últim recompte oficial eleva a 188 els morts i a 1.520 els ferits pels dos forts terratrémols de Veneçuela
-
Ábalos denuncia des de la presó que ha sigut víctima d'un juí “polític”
-
Condemnen un home a més de 22 anys de presó per abusar sexualment de les dos filles menors de l’exparella
-
La comissió mixta de la dana es reunix per segona vegada este divendres a Algemesí