Es frena l'augment de les temperatures per al cap de setmana
A la vesprada s’esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló
Dissabte serà un dia amb intervals nuvolosos en la meitat sud i predomini de cel poc nuvolós amb nuvolositat alta en la resta. S’esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.
Les temperatures mínimes aniran en ascens i les màximes no experimentaran canvis a Alacant i ni a l'interior de València. A Oriola arribaran als 33 de màxima i a Alacant i Elx els termòmetres assoliran els 31 graus. A Requena i Ontinyent els termòmetres fregaran els 30 graus, mentre que a València les brises frenaran la pujada i les màximes per a la jornada estaran entorn dels 26 graus. En la resta del territori aniran en descens, localment notable en el litoral central.
Per a diumenge s'esperen intervals nuvolosos, més abundants en la meitat sud al matí, i a la vesprada s'espera cel poc nuvolós. També poden haver-hi precipitacions febles al sud de València i nord d'Alacant la primera meitat del dia.
Pel que fa a les temperatures, les mínimes aniran en lleuger descens o sense canvis, i les màximes, en descens.
Més llegit
-
Copernicus estima que la riuada causada per la dana Adam va negar almenys 1.050 ha a la Safor i la Marina Alta
-
Augmenten el casos de gonorrea i clamídia a la Comunitat Valenciana i, en especial, entre jóvens menors de 34 i 25 anys
-
Estralls en el sector apícola per la dana Adam, que ha fet malbé un miler de ruscos a la Marina Alta i la Safor
-
La Generalitat incorpora nou municipis més al paquet d'ajudes per la dana Adam
-
Carlos Fabra, Mónica Oltra i Francisco Camps declaren en el juí per les "brutals" faules del cas Bar España
-
Què s'ha de fer si ens trobem el cotxe inundat?