Temperatures en ascens i ruixats dispersos als Ports i l'Alt Maestrat en l’inici de la segona quinzena de setembre
A l'interior central i sud se superaran els 30 °C, mentre que a la costa els termòmetres fregaran també estos màxims
La segona quinzena de setembre comença este dilluns amb les temperatures que es mantindran elevades, amb tendència a pujar un poc més a partir de dimecres. Este matí s’han format boires i núvols baixos a les comarques centrals i al litoral, especialment al golf de València i al Baix Segura. Amb el pas de les hores, els núvols es dissiparan i la vesprada serà assolellada.
Tot i això, a les comarques dels Ports i l’Alt Maestrat hi ha una baixa probabilitat de ruixats, que poden ser localment forts i acompanyats de tempesta a partir d’esta vesprada.
El vent bufarà fluix de llevant i les màximes pujaran de forma lleugera. A l'interior central i sud se superaran els 30 °C, mentre que a la costa, les temperatures rondaran els 30 °C. La nit serà bascosa, amb molta humitat i mínimes que al litoral estaran entre els 22 °C i els 24 °C.
Dimarts es mantindrà la mateixa situació, amb molta humitat i sensació de basca. Els núvols seran abundants fins a migdia al litoral i a les comarques centrals, amb risc de pluges a la costa, més probables al litoral nord i al golf de València. A mesura que avance la jornada, els núvols s'aniran dissipant, amb l'excepció dels que creixeran a l'interior de Castelló. Les temperatures es mantindran sense grans canvis.
Dimecres farà més sol i pujaran les temperatures, amb màximes de 34 °C a 36 °C a l'interior central i sud. Únicament hem d'esperar algunes boires i núvols baixos a primera hora al litoral i a les valls interiors.
Més llegit
-
Desarticulen un entramat delictiu a la ITV d’Ondara
-
Sánchez anuncia que Espanya prohibirà l’accés a xarxes socials a menors de 16 anys
-
Detenen la responsable d’una guarderia d’Algemesí acusada de maltractar els menuts
-
Set detinguts en la desarticulació d'una suposada trama de revisions d'ITV falses a Ondara
-
La pujada del preu de la vivenda no entén de barris: des d’un 30% més al Vedat de Torrent a un 45% a la Guinea de Castelló
-
Les primeres reaccions a l'anunci de Sánchez : "No estan preparats", "no tenen la capacitat de decidir què està bé i què mal"