Tancada la platja del Trampolí de les Rotes de Dénia per contaminació residual
A l'arenal oneja la bandera roja, per la qual cosa està prohibit el bany
L'Ajuntament de Dénia ha decretat este dijous de vesprada el tancament de la platja del Trampolí de les Rotes —entre el final del Marge Roig i la punta del Sard— per la presència d'indicadors de contaminació residual. A l'arenal oneja la bandera roja. Per este motiu hi està prohibit el bany.
El consistori ha rebut hui al migdia una comunicació del Servei de Qualitat d'Aigües de la Conselleria de Medi Ambient, on s'indica que en les mostres de dimecres se superen els valors màxims admissibles en un dels paràmetres, indicador de contaminació residual, segons ha indicat l'Ajuntament en les seues xarxes socials.
D'esta manera, el tancament de la platja del Trampolí de les Rotes es mantindrà fins que els resultats analítics indiquen valors aptes per al bany. Este mateix dijous faran un altre mostreig i divendres disposaran d'un nou resultat.
Més llegit
-
Ja pots consultar la nota de la PAU: un 95,68% de l’alumnat valencià supera les proves
-
L'Iran bombardeja Tel-Aviv com a represàlia pels atacs d'Israel
-
Iago Sánchez Jüttner, l'alumne alacantí amb la millor nota de la PAU en la Comunitat Valenciana
-
Avís groc este dissabte per pluges de 20 l/m² en una hora i tempestes a l'interior nord de València
-
Feijóo demana a Sánchez eleccions anticipades, però no convoca una moció de censura
-
Continua la calor extraordinària