Sumacàrcer registra el segon terratrémol en quatre dies
Amb el nou sisme, detectat a 8 km de profunditat i d'una magnitud de 2,5, la Ribera Alta frega la desena de moviments en les últimes setmanes
Un nou moviment sísmic ha tornat a sacsejar l’interior de la Ribera Alta la matinada de diumenge. I ja en van quasi una desena en les últimes setmanes. En este cas, l’epicentre ha estat a Sumacàrcer i ha tingut una magnitud de 2,5, segons les dades de l'Institut Geogràfic Nacional (IGN).
Des d’este organisme concreten que s’ha produït a les 4:28 hores i a una profunditat de huit quilòmetres. No obstant això, el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat no ha rebut telefonades relacionades amb este sisme.
Es tracta del segon terratrémol que registra esta població en quatre dies, dimecres es va produir un altre d'una magnitud de 2,6. Estos sismes s’afigen al que es va detectar dijous, amb epicentre a la localitat veïna de Gavarda, d'una magnitud de 2,5.
Des del 26 de desembre, s’han detectat a la Ribera Alta nou sismes, encara que cap ha provocat desperfectes.
Més llegit
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal